Možemo li rasti bez održivih inovacija?

Henry Ford je davnih dana zaključio kako bi mu ciljani kupci njegovog automobila vjerojatno rekli da im treba brži konj. Jednako tako, koliko god mi bili uporni u unapređenju postojećeg, bez uključenja novog nećemo napredovati brzinom kojom nam to tehnologija te potencijal inovativnosti omogućuje. Stoga, da smo radili na najnaprednijim funkcionalnostima ulične svjetiljke kao produkta kojeg je bilo moguće znatno optimizirati, dan danas ne bismo imali javnu rasvjetu kakvu podrazumijevamo kao standard modernog društva. Najbitnije je ne dovoditi inovaciju u poziciju kada je ona sama sebi cilj te uvijek imati na umu kako se svaka investicija na konkurentnom globalnom tržištu mora opravdati. Održivost u neprekidnom procesu inoviranja ne znači kako baš svako pretakanje ideje u konkretan proizvod mora biti isplativo no organizacija kao jedinka te zajednica kao skup inovatora moraju biti sposobni ponavljati postupak inoviranja bez ugrožavanja temeljnih funkcija trenutno dostupnih prioriteta za redovan rad i razvoj. Rast bez inoviranja je teško zamisliv te nikako neće biti zabavan. Zaštita intelektualnih prava te upravljanje znanjima i iskustvima uključenih u inovacijski proces ključ su osiguranja monetizacije te preduvjet održivosti, gdje se strateški pristup ukazuje kao prva stepenica na dugom usponu ka ispunjenja taktičkih zamisli, sve s dozom improvizacije koja daje draž sveukupnom području kao zahtjevnom no atraktivnom.

Ukoliko Vam možemo pomoći savjetovanjem sa ciljem mentoriranja u strateškom i taktičkom pristupu; kontaktirajte nas LINK